Kaufland България инициира поредица от обучения за студенти от УНСС

гр. София, 24 ноември 2021 г.
Kaufland България инициира поредица от обучения за студенти от УНСС

На 24.11. предстои поредното от серия събития, предназначени за студентите от специалност "Търговия" на Университета за национално и световно стопанство, в които експертите на Kaufland България водят обучения за развитие на професионални и личностни качества. Предстоящата лекция е свързана с изграждане на презентационни умения, а в бъдеще обученията ще целят развитие на ефективност, на невербални комуникационни похвати, на успешно търсене и намиране на работа, на кариерно развитие. Плановете на компанията са през 2022 година да бъдат включени и теми от търговската и логистичната дейност на Kaufland България.

В края на октомври стартира първата от поредицата срещи, която бе реализирана в изцяло онлайн среда. Формата на уебинари с допълнителна модерация се запазва и занапред.

Дейностите на Kaufland с направление "Търговия" в университета са част от дългосрочно сътрудничество за развитие на връзката университет – бизнес чрез различни инициативи с примери от реалната работна среда. По-рано през ноември, компанията заяви намеренията си от 2022 година да бъде домакин на изнесено обучение на студентите и посещение на място в различните й структури, за да даде възможност за надграждане на образованието на възпитаниците на УНСС. Следващ етап от партньорството е разработване на общи менторски програми и създаване на специализирани мастър класове.

През 2020 година Kaufland България подпомогна обновяването на обучителната зала в катедра "Логистика и вериги на доставките", която беше изцяло подновена, модернизирана и бе осигурено съвременно техническо оборудване.

За Kaufland България: Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София