Kaufland България получи две златни отличия на ФАРА 2021

гр. София, 13 септември 2021 г.
Kaufland България получи две златни отличия на ФАРА 2021

Kaufland България получи две златни отличия, едно сребърно и още няколко номинации на тазгодишното издание на рекламния фестивал, организиран от  Българската асоциация на комуникационните агенции (ФАРА). Вече 21 години ФАРА събира на едно място големи български рекламни агенции, които се състезават със свои творчески идеи, които променят пазара, и водят до измерими резултати.

Kaufland стана първенец в подкатегориите „Copy craft“ и „Бранд идентичност“, а в подкатегория „Packaging design“ спечели сребро. Наградите бяха връчени за творчески концепции на собствената линия български продукти „Брей!“, създадени от Noble Graphics и реализирани съвместно с агенцията.

“Отличията са фантастична оценка за сътрудничеството между екипа на Kaufland България и екипа на творческия ни партньор. От името до мащабната комуникационна кампания бяха доверени на Noble Graphics и вярвам, че именно този цялостен и последователен подход допринесоха за успеха на марката“, коментира Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България.   

В тазгодишното издание на фестивала Kaufland България се нареди на второ място сред рекламодателите. Екипът на Noble Graphics беше обявен за „Творческа агенция на годината“.

Наградите от ФАРА са поредното голямо признание за „Брей!“. За кратко марката успя да се утвърди сред българските потребители, постигайки 87% разпознаваемост. Разнообразният асортимент на "Брей!" включва близо 100 продукта от родни производители в ключови за българския потребител стокови групи – млечни и месни продукти, основни храни, напитки и други. За формирането на асортимента на "Брей!" Kaufland си партнира с 28 производители, чиято продукция идва от над 15 региона в страната. "Брей!" е продължение на стремежа на Kaufland да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти. Kaufland България предлага разнообразие от над 4 300 родни продукта средно за страната, като техният брой в най-големите хипермаркети на веригата достига 5 000. Над 60% от производителите, с които Kaufland работи, са български, а делът на българските артикули в различни стокови групи надхвърля 70%. Търговската верига непрекъснато работи в посока подкрепа на българските производителите и увеличаване на асортимента от родни продукти в своята мрежа.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева. Вижте повече на www.kaufand.bg

 

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София