Kaufland България увеличава контрола на качеството на свежи продукти чрез иновативен уред за анализи

гр. София, 27 юли 2021 г.
Kaufland България увеличава контрола на качеството на свежи продукти чрез иновативен уред за анализи

Kaufland България вече разполага с още един инструмент за измерване и гарантиране на качеството на своите продукти. Това е иновативен уред, който се използва за анализ на състава на свежи храни. Уредът е още едно допълнение към многостепенния контрол на качеството, който Kaufland прилага и с който гарантира, че предлаганите в търговските обекти на веригата свежи продукти са с отлично качество.

Уредът използва спектроскопска техника от последно поколение, която чрез така наречената NIR (Near Infrared Spectroscopy) технология извършва детайлен  анализ на състава на различни видове свежи храни като прясно месо и месни продукти, колбаси и млечни продукти. Уредът дава възможност в реално време, само за няколко секунди, да бъдат измерени редица показатели в състава на свежите продукти – мазнини, белтъци, готварска сол, водно и пепелно съдържание, добавена вода, киселинност и други. Анализът осигурява бързи, точни и изключително надеждни резултати.

Kaufland България използва иновативния уред както при избора на нов асортимент, така и за текущ контрол чрез редовни моментни проверки на продукти, които вече се предлагат в хипермаркетите на веригата.

Уредът намира приложение още в най-ранния етап от процеса по избор на нови свежи продукти, с които търговската верига обогатява своето портфолио. След като Kaufland осъществи съответните дегустации и направи качествен и количествен анализ на предстоящи продукти, при добри първоначални резултати, пробите се изпращат за повторна проверка в сертифицирани международни независими лаборатории, които потвърждават и валидират резултатите. По този начин уредът позволява на Kaufland България да взима още по-информирани решения относно предлагането на нови артикули, а това дава възможност на компанията да предложи на клиентите отлично качество на своя свеж асортимент.

Търговската верига използва уреда и за текущ контрол на артикули, които вече се предлагат в хипермаркетите й, като проверява състава на произволно избрани видове месо, колбаси и млечни продукти. По този начин Kaufland допълва многостепенния качествен контрол, който осигурява по цялата верига на доставка.

Закупуването на иновативния уред за анализи е поредна стъпка от последователните усилия на Kaufland България да предлага асортимент с отлично качество на своите клиенти. Компанията има утвърдени мащабни външни и вътрешни процеси за проверка на качеството. Контролът започва още със завишените изисквания, които компанията има към производителите и доставчиците, с които работи и продължава по цялата верига на доставки – от приема на стоката в Логистичния център на Kaufland, през транспортирането й до хипермаркетите при строго спазване на съответните температурни режими, до излагането й на рафтовете в хипермаркетите.

Повече информация за свежестта и качеството в Kaufland можете да намерите тук.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София