Ялчин Джем е новият търговски директор на Kaufland България

гр. София, 09 юни 2021 г.
Ялчин Джем е новият търговски директор на Kaufland България

Ялчин Джем е новият търговски директор на Kaufland България и член на Управителния съвет на компанията, считано от 1 юни 2021 година. Той ще отговаря за стратегическото управление и по-нататъшното развитие на търговската и маркетинговата дейност на Kaufland в България. Под негово ръководство веригата ще продължи да развива продуктовия си асортимент и да затвърждава позицията си на лидер в ритейл сектора в страната, който предлага разнообразие от качествени продукти на атрактивни цени.

Ялчин Джем има над 20 години опит в сектора за модерна търговия, 10 от които е прекарал като част от международната структура на Kaufland. В България идва от позицията прокурист и ръководител на звено „Дрогерия“ в дирекция „Търговия“ в Kaufland Германия, като последователно е преминал през редица позиции и звена в същата дирекция. Владее немски, английски, турски и френски език.

Дирекция „Търговия“, която ще се управлява от Ялчин Джем, е една от основните структури в Kaufland България. Нейният екип от близо 150 души отговаря за формирането и развитието на продуктовия асортимент в хипермаркетите на Kaufland България, за ценовата политика на търговската верига, както и за цялата й маркетингова дейност. Дирекцията обхваща отделите „Храни свеж асортимент“, „Храни сух асортимент“, „Собствени марки“, „Нехранителни стоки“, „Акционен мениджмънт“, „Маркетинг“, „Организация Търговия“ и „Системи за бизнес анализи“.  

Сред ключовите приоритети на Ялчин Джем са Kaufland да продължи да развива продуктовото си портфолио, като се фокусира върху иновации в продуктовия сегмент и увеличи асортимента с нови предложения, отговарящи на изискванията на българския потребител и удовлетворяващи неговите нужди. Под ръководството на Ялчин Джем Kaufland ще продължи своята бизнес политика, в която търговската верига се фокусира върху предлагането на разнообразен асортимент от средно 20 000 артикула за страната, качество и свежест на достъпни за българския потребител цени.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София