Свежите супергерои се завръщат в Kaufland

гр. София, 26 май 2021 г.
Свежите супергерои се завръщат в Kaufland

Започна третото издание на Свежите супергерои – една от най-популярните кампании на Kaufland България, която насърчава консумацията на плодове и зеленчуци сред подрастващите. Тази година кампанията преминава под мотото "Мачът за домашната купа", а чрез Свежите супергерои Kaufland по атрактивен начин поставя акцент както върху качественото хранене, така и върху активния начин на живот.

В периода от 24.05 до 11.07.2021 за всеки 25 лв. покупки клиентите на Kaufland получават пакетче с четири стикера, две карти за игра и една бонус точка. Те могат да колекционират картите в специален супералбум, наличен в хипермаркетите на търговската верига в цялата страна. Бонус точките дават на клиентите възможност да вземат 50% отстъпка за артикул от колекцията на Свежите супергерои, която включва тениски, панталонки, шапки, спален комплект и много други.

Всички стикери и карти за игра в кампанията са изработени от рециклирана хартия, сертифицирана по FSC стандарта, който гарантира устойчивото използване и управление на горските ресурси. По този начин Kaufland за пореден път затвърждава позицията си на социално отговорна кампания, която прилага реални бизнес мерки с цел опазване на околната среда.

Безплатното мобилно приложение на Свежите супергерои в тазгодишното издание на кампанията дава възможност на децата да се забавляват с любимите си персонажи и през телефона. Чрез AR функцията Свежите супергерои оживяват, за да покажат на  какви трикове са способни. Приложението може да бъде изтеглено от Google Play, App Store и AppGallery.

Свежите супергерои е една от най-утвърдените кампании на Kaufland България. В нея търговската верига превръща плодовете и зеленчуците в супергерои и насърчава тяхната консумация сред подрастващите, като представя по забавен начин полезните свойства, съставки и произход на плодовете и зеленчуците. Кампанията е носител на редица отличия, сред които и сребърна статуетка в категория „Промоции“ за 2020 година в престижния конкурс Effie България. Свежите супергерои е поредна стъпка от последователната политика на Kaufland България за корпоративна социална отговорност, в която компанията акцентира върху качественото хранене и активния начин на живот.

Повече за Свежите супергерои можете да научите тук.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София