Kaufland България получи специален приз за цялостна политика за корпоративна социална отговорност на наградите "Златно сърце"

гр. София, 20 май 2021 г.
Kaufland България получи специален приз за цялостна политика за корпоративна социална отговорност на наградите "Златно сърце"

Kaufland България беше наградена със "Златно сърце" за цялостен принос като социално отговорна компания.  По повод своята 15-годишнина компанията получи специален приз за цялостната си политика за корпоративна социална отговорност по време на едноименните награди, организирани от сп. "Business Lady". На церемония снощи компанията беше отличена и с първо място в категория "Зелена планета" за своя проект в  подкрепа на пчелите и биоразнообразието.

"Тази година Kaufland България отбелязва своята 15-а годишнина на българския пазар. За този период сме реализирали редица социални инициативи и проекти, демонстрирайки многократно своята грижа и отговорност към обществото и околната среда. Този приз е за цялостния ни принос през тези години и още едно доказателство за нашата отговорност като компания, лидер в модерната търговия.", каза Гергана Димитрова, мениджър "Корпоративни комуникации" в Kaufland България, при връчването на отличието.

Под мотото на груповата идентичност на корпоративната социална отговорност на "Действията носят промяната" Kaufland прилага последователни действия в седем основни области: "Родина", "Хранене", "Природа", "Верига за доставки", "Климат", "Служители" и "Хуманно отношение към животните", като у нас компанията  е приоритетно фокусирана върху първите три от тях.

В контекста на направление "Родина" Kaufland активно развива партньорски отношения с български производители, своята дарителска политика, както и доброволчеството за своите служители. В контекста на направление "Хранене" компанията цели да насочи вниманието към активния начин на живот и да стимулира навици за устойчиво потребление сред клиентите. В направление "Природа" Kaufland работи със силен фокус върху енергийната ефективност и ограничаване на пластмасата за еднократна употреба.

По-рано през деня в рамките в рамките на конференцията "Златните сърца говорят", която предшестваше церемонията, Гергана Димитрова представи CRS политиката на Kaufland, добри практики за вече реализирани от компанията проекти и набелязаните предстоящи мерки.

Втората награда, която Kaufland получи снощи, е за нейните усилия в подкрепа на биоразнообразието. Призът в категория "Зелена планета" беше присъден за издадения от компанията "Доклад за прозрачност Цветя&Растения", който представя ангажимента на компанията за устойчиви цветя и растения, както и усилията за намаляване и избягване на пестицидите.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. С екип от над 6 000 служители компанията е един от най-големите работодатели в страната.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София