Kaufland България спечели четири отличия в конкурса "Най-зелените компании в България"

гр. София, 18 май 2021 г.
Kaufland България спечели четири отличия в конкурса "Най-зелените компании в България"

Kaufland България спечели четири отличия в конкурса „Най-зелените компании в България“ на b2b Media и беше една от най-награждаваните компании по време на официалната церемония на конкурса. Компанията беше отличена както за развиването на цялостната си политика за устойчиво развитие, така и за свои нови проекти, посветени на опазването на околната среда и грижата за природата.

"Грижата за хората и природата на България са основен фокус в нашата корпоративно социална политика. Всяка година целенасочено инвестираме в енергийна ефективност и опазване околна среда. В предизвикателните времена на COVID-19 Kaufland не само не постави своите устойчиви политики на заден план, а дори напротив - компанията надгради усилията си в дейности по корпоративна социална отговорност.“, коментира Гергана Димитрова, мениджър "Корпоративни комуникации" в Kaufland България.

Категориите, в които търговската верига беше наградена, са:

„Устойчиви политики в условията на пандемия“

Компанията беше отличена с първо място за своята устойчива политика и фокусирани действия във време на сериозни предизвикателства, пред които COVID-19, изправи бизнеса и обществата в целия свят. Kaufland надгради усилията си в дейности по корпоративна социална отговорност и продължи да инвестира в енергийна ефективност, електромобилност и зелена доставка, запази силния си фокус върху борбата с пластмасата, като наред с това успя да реализира и редица нови проекти.

„Зелена образователна инициатива“

Второто място за детската образователна книжка „Къде отива боклукът?“ на издателство „Ракета“, чиято реализация се случва в партньорство с Kaufland България. Компанията подкрепя проекта в контекста на дългосрочния си ангажимент за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, предотвратяване на нейното използване, повече рециклиране и по-устойчиви опаковки.

„Хранителна индустрия, сектор „Услуги“, търговия“

В тази категория Kaufland България беше отличена с трето място за своята цялостна „зелена“ политика. Компанията инвестира в енергийна ефективност и опазване на околната среда, работи активно за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, подпомага електромобилността и употребата на щадящи околната среда горива в транспорта и доставките, ангажира се в редица партньорски проекти и програми.

„Зелено събитие в условията на пандемия“

Отличието беше присъдено за поредицата събития „Книги за смет“ – част от една най-мащабните екологични инициативи у нас, която поощрява едновременно рециклирането и четенето. Търговската верига е основен партньор и домакин на инициативата за трета поредна година, като подкрепата е част от дългосрочния ангажимент на компанията за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, предотвратяване на нейното използване, повече рециклиране и по-устойчиви опаковки.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. С екип от над 6 000 служители компанията е един от най-големите работодатели в страната.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София