Kaufland продължава силната си подкрепа към българските производители и за Великден

гр. София, 14 април 2021 г.
Kaufland продължава силната си подкрепа към българските производители и за Великден

Богат избор от традиционни български продукти ще предложи Kaufland България на своите клиенти за великденските празници и тази година. Изцяло българско е агнешкото месо във всички 60 хипермаркета на търговската верига в страната, като Kaufland си партнира с утвърдени български производители на висококачествено агнешко месо. Те ще осигурят за потребителите разнообразие от продукти, сред които и млени агнешки специалитети. Качеството на месото преминава стриктен многостепенен контрол по цялата верига на доставки в Kaufland и на място в хипермаркетите на веригата.

С български произход са и всички козунаци*, които Kaufland традиционно предлага за Великден. Тази година те са производство на 7 утвърдени производители и семейни фирми с наложени традиции в хлебарството, с които търговската верига си партнира от дълги години. Потребителите могат да открият разнообразие от над  20 вида български козунаци, сред които са както пакетирани, така и прясно изпечени и ръчно плетени козунаци с автентичен роден вкус.

Традиционно висок в Kaufland е делът на българските яйца – над 90%. Тази година за Великден веригата ще предложи яйца, производство на 7 български производителя с птицеферми в районите на Добруджа, Мизия, Поликраище и други. В седмицата на Великден тематичният великденски асортимент на Kaufland ще включва и боядисани български яйца за още по-голямо удобство на клиента.

За Великден и Гергьовден потребителите могат да открият голямо разнообразие от висококачествени родни плодове и зеленчуци. През пролетта и есента техният дял в Kaufland надхвърля 80%. Тази година за традиционната великденска салата ще се погрижат близо 30 български производители и доставчици на плодове и зеленчуци, с който Kaufland има изградени дългогодишни партньорства. Компанията отговаря на изискванията на клиентите за качество, като прилага многостепенен качествен контрол по цялата верига на производство на плодовете и зеленчуците – от стопанствата на производители и отглеждането на продукцията при подходящите условия, през проверките за качество в Логистичния център, до контрола на тяхното качество и свежест на място в хипермаркетите на веригата.

Българските продукти винаги са били приоритет за Kaufland България. Над 60% от производителите, с които компанията работи, са български, като голяма част от тях са партньори на веригата от самото начало на дейността й в страната. Над 85% от оборота на  Kaufland се формира от български доставчици. В редица от ключовите за българския потребител хранителни категории делът на местното производство е доминиращ. 72% от месото и месните продукти в асортимента на веригата са български продукти. Следват хлябът и хлебните изделия с 67% и млечните продукти с 65% родна продукция, която намира място на рафтовете на Kaufland в цялата страна.

*Изключение са пакетираните изпечени печива в традиционен италиански стил.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от над 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

 

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София