Kaufland предлага лимитирана серия спортни дрехи от рециклирана пластмаса

гр. София, 15 март 2021 г.
Kaufland предлага лимитирана серия спортни дрехи от рециклирана пластмаса

Kaufland България предлага лимитирана спортна серия текстил от рециклирана пластмаса. Спортната колекция Newcential е изработена от рециклирани пластмасови бутилки и пластмасов отпадък. Всички продукти от серията са налични в хипермаркетите на Kaufland в цялата страна от 15.03, понеделник и са до изчерпване на количествата.

Лимитираната колекция предлага стилна и модерна спортна екипировка от 17 артикула, сред които блузи, тениски, клинове, спортни панталони, маратонки и аксесоари в меки пастелни цветове като розово, сиво и синьо. Материите са дишащи, а функционалността, качеството и удобството са водещи при дизайна и изработката. Продуктите от колекцията притежават глобален сертификат за качество Oeko-TEX®, като използваният в някои от дрехите памук е органичен и сертифициран от Глобалния стандарт за органичен текстил (GOTS*), чрез който Kaufland гарантира високото качество на своите собствени текстилни марки, съдържащи памук.

Зелената линия продукти е изработена от рециклируеми P.E.T. бутилки, риболовни мрежи и пластмасови отпадъци. Съдържащият се в облеклото полиестер е направен от употребявана пластмаса, преработена чрез иновативна технология, която позволява тя да бъде използвана отново. В модерния процес на преработка бутилките се настъргват и почистват, претопяват се и се изплитат в нишки. Изтъканите нишки се превръщат в рециклирания полиестер, от който е ушита колекцията. Всички дрехи от линията са направени от рециклирани материали и са рециклируеми. По този начин Kaufland затваря цикъла на рециклиране, предлагайки текстил, който може да бъде използван многократно.

Лимитираната спортна колекция от рециклирана пластмаса на Kaufland България е налична за втори път в сезонния асортимент на Kaufland България. Серията беше представена пилотно през 2020 г., а Kaufland беше първата търговска верига в страната, която предложи на потребителите серия устойчив текстил от рециклирана пластмаса.

Инициативата е поредна стъпка от 360-градусовата стратегия за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, която Kaufland България прилага. Стратегията е създадена и разработена от Schwarz Group, част от която е Kaufland, и предвижда конкретни мерки за предотвратяване използването на пластмаса, повече рециклиране и производство на по-устойчиви опаковки за продуктите. Компанията се ангажира до 2025-а да намали пластмасата с най-малко 20%, а пластмасовите опаковки на собствените марки продукти да са 100% рециклируеми.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София