Kaufland България предлага бебешки продукти без микропластмаса

Рецептурите на всички бебешки продукти за грижа за тялото bevola Baby® не съдържат микропластмаса. Те се предлагат единствено в хипермаркети Kaufland и са сред продуктите собствена марка на веригата, разработени с грижа за цялото семейство и с мисъл за околната среда. Всяка опаковка на продуктите на Kaufland, които не съдържат микропластмаса, е маркирана с лого „Произведено без микропластмаса“ за по-лесна ориентация на потребителите.
До края на настоящата седмица селекция бебешки продукти за грижа за тялото без микропластмаса bevola Baby® са сред промоционалните предложения в хипермаркети Kaufland в цялата страна, където клиентите традиционно могат да открият бебешки продукти на атрактивни цени.
В допълнение към бебешката серия Kaufland предлага също козметични продукти bevola® без микропластмаса, създадени за всички членове на семейството. Специалното лого „Произведено без микропластмаса“ може да бъде открито отпред или отзад на опаковката. Логото касае съдържанието на съответните продукти, а не опаковките, като не се отнася за кърпички или тампони за почистване. Избирайки продукт с такова лого, потребителите допринасят за намаляване на замърсяването с микропластмаса и за опазването на околната среда.
Kaufland работи от 2013 г. върху премахването на частиците микропластмаса при производството на собствените си козметични, санитарни и хигиенни марки продукти, както и перилни и почистващи препарати. Стремежът е вместо тях да бъдат ползвани естествени и устойчиви суровини. В момента рецептурите на всички бебешки продукти грижа за тялото на bevola Baby® не съдържат микропластмаса.
Усилията са част от стратегията RЕset Plastic* на групата Schwarz, към която принадлежи Kaufland, за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, предотвратяване на нейното използване, повече рециклиране и по-устойчиви опаковки. В дългосрочен план Kaufland България има за цел да намали употребата на пластмаса с минимум 20% до 2025 г. и да предлага продуктите от своите собствени марки в 100% рециклируеми опаковки.
За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. С екип от над 6 000 служители компанията е един от най-големите работодатели в страната.
*За Reset Plastic:
Групата Schwarz е една от най-големите международни компании за модерна търговия, в която влизат Kaufland и Lidl. Групата осъзнава своята отговорност към околната среда и предприема конкретни мерки. С REset Plastic Schwarz разработи всеобхватна международна стратегия в пет основни направления, които правят възможно реализирането на визията „По-малко пластмаса – затвoрен на цикъла на рециклиране“.
Петте основни принципа на стратегията REset Plastic са:
RЕduce: въздържаме се от ползването на пластмаса, където е възможно;
Redesign: проектираме и разработваме продукти, така че да могат да бъдат рециклирани;
Recycle: събираме, сортираме, рециклираме и затваряме цикъла на рециклиране;
Remove: помагаме за премахването на отпадъци от пластмасови отпадъци от околната среда;
Research: инвестираме в проучвания, разработване на иновативни решения и информираност за рециклирането.