Kaufland България предлага бебешки продукти без микропластмаса

гр. София, 11 март 2021 г.
Kaufland България предлага бебешки продукти без микропластмаса

Рецептурите на всички бебешки продукти за грижа за тялото bevola Baby® не съдържат микропластмаса. Те се предлагат единствено в хипермаркети Kaufland и са сред продуктите собствена марка на веригата, разработени с грижа за цялото семейство и с мисъл за околната среда. Всяка опаковка на продуктите на Kaufland, които не съдържат микропластмаса, е маркирана с лого „Произведено без микропластмаса“ за по-лесна ориентация на потребителите.

До края на настоящата седмица селекция бебешки продукти за грижа за тялото без микропластмаса bevola Baby® са сред промоционалните предложения в хипермаркети Kaufland в цялата страна, където клиентите традиционно могат да открият бебешки продукти на атрактивни цени.

В допълнение към бебешката серия Kaufland предлага също козметични продукти bevola® без микропластмаса, създадени за всички членове на семейството. Специалното лого „Произведено без микропластмаса“ може да бъде открито отпред или отзад на опаковката. Логото касае съдържанието на съответните продукти, а не опаковките, като не се отнася за кърпички или тампони за почистване. Избирайки продукт с такова лого, потребителите допринасят за намаляване на замърсяването с микропластмаса и за опазването на околната среда.

Kaufland работи от 2013 г. върху премахването на частиците микропластмаса при производството на собствените си козметични, санитарни и хигиенни марки продукти, както и перилни и почистващи препарати. Стремежът е вместо тях да бъдат ползвани естествени и устойчиви суровини. В момента рецептурите на всички бебешки продукти грижа за тялото на bevola Baby® не съдържат микропластмаса.

Усилията са част от стратегията RЕset Plastic* на групата Schwarz, към която принадлежи Kaufland, за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, предотвратяване на нейното използване, повече рециклиране и по-устойчиви опаковки. В дългосрочен план Kaufland България има за цел да намали употребата на пластмаса с минимум 20% до 2025 г. и да предлага  продуктите от своите собствени марки в 100% рециклируеми опаковки.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. С екип от над 6 000 служители компанията е един от най-големите работодатели в страната.

*За Reset Plastic:

Групата Schwarz е една от най-големите международни компании за модерна търговия, в която влизат Kaufland и Lidl. Групата осъзнава своята отговорност към околната среда и предприема конкретни мерки. С REset Plastic Schwarz разработи всеобхватна международна стратегия в пет основни направления, които правят възможно реализирането на визията „По-малко пластмаса – затвoрен на цикъла на рециклиране“.

Петте основни принципа на стратегията REset Plastic са:

RЕduce: въздържаме се от ползването на пластмаса, където е възможно;

Redesign: проектираме и разработваме продукти, така че да могат да бъдат рециклирани;

Recycle: събираме, сортираме, рециклираме и затваряме цикъла на рециклиране;

Remove: помагаме за премахването на отпадъци от пластмасови отпадъци от околната среда;

Research: инвестираме в проучвания, разработване на иновативни решения и информираност за рециклирането.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19