Kaufland подарява над 400 000 награди в потребителска програма по случай годишнината си в България

гр. София, 04 февруари 2021 г.

Kaufland стартира специална потребителска програма по повод 15-годишнината си в България. В периода от 01.02.21 до 21.03.21 компанията дава на клиентите възможност да спечелят една от над 400 000 награди.

За всеки 30 лв. от своите покупки клиентът получава по една скречкарта. Всяка 15-а карта е печеливша - съдържа моментна награда или уникален код, с който клиентът може да се регистрира на уебсайта на Kaufland и да участва в томбола за една от големите награди – златна монета. Над 400 000 участници в програмата имат възможност да спечелят атрактивни награди: 15 златни монети, 150 хладилника в комплект с ваучер за пазаруване на стойност 100 лв., 1500 броя подаръчни кошници с висококачествени хранителни продукти от собствените марки на компанията, 15 000 торби за пазаруване за многократна употреба и над 380,000 ваучера за отстъпка от следващо пазаруване с парични стойности от 1 до 4 лв.

Потребителската програма е посветена на 15-годишнината от стъпването на Kaufland в България. Търговската верига започва дейността си на българския пазар през 2006 година, като открива първия си хипермаркет в гр. Пловдив. За 15 години веригата се утвърждава като предпочитано място за пазаруване и работа, като верен партньор на българските производители и като значим фактор за развитието на националната и регионална икономика с инвестиции, надхвърлящи 1.6 млрд. лв. Днес Kaufland има 60 обекта в 34 града в България и предлага разнообразен асортимент от 20 000 артикула средно за страната, в който клиентите могат да открият продукти с високо качество на отлични цени.

Ежедневно за клиентското удовлетворение чрез отлично обслужване се грижи екип от над 6 000 човека, с който Kaufland се превръща в един от най-големите работодатели в България. За трета поредна година компанията е сертифицирана като Топ работодател от международния независим институт Top Employers Institute.

Kaufland България даде началото на своята 15-годишнина със специален имиджов филм, в който веригата разказва за своята дейност и развитие през изминалите години. Главни действащи лица във видеото са служители на компанията, част от нейния екип, благодарение на който Kaufland се утвърди като лидер в сектора за модерна търговия в България.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. С екип от над 6 000 служители компанията е един от най-големите работодатели в страната.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София