Kaufland България с над 400 предложения за най-малките

гр. София, 28 януари 2021 г.

Част от богатия асортимент от над 400 качествени бебешки продукти на Kaufland България е включен в специален каталог онлайн „Бебе на борда“. Предложенията в него са валидни до края на януари в хипермаркетите на компанията в цялата страна, където традиционно клиентите могат да открият бебешки продукти на атрактивни цени, включващи храна, козметика, дрешки и продукти за хигиена.

Като доверен партньор на българското семейство Kaufland прави достъпна покупката на устойчиви бебешки продукти с отлично качество и със световни сертификати. Ценовите предложения на веригата са формирани така, че повече семейства да си позволят необходимите продукти според възможностите им, но без да правят компромис с качеството.

Постоянният асортимент на компанията включва над 240 продукта за пълноценно бебешко хранене и над 150 артикула за ежедневна козметична грижа. В допълнение веригата предлага и разнообразие от дрехи за най-малките под собствената си марка Kuniboo®. Сред сертификатите и знаците за качество и произход, които притежават предлагани от Kaufland бебешки продукти, са:

„Произведено без пластмаса“

Рецептите на всички бебешки продукти за грижа за тялото „bevola®” - собствената марка на Kaufland, не съдържат микропластмаса. Те са маркирани със специално лого „Произведено без пластмаса“ за лесна ориентация.

STANDARD 100 на OEKO-TEX®

Стандартът гарантира, че текстилните изделия от собствените марки на Kaufland са преминали през тест за неналичие на вредни вещества.

Глобален сертификат за органичен текстил GOTS®

Сертификатът гарантира екологично и социално отговорно производство на текстил в световен мащаб.

Заради комбинацията от качество и атрактивни цени през 2020 г. потребителски вот за пореден път отреди челни позиции на собствените марки на Kaufland за деца Kuniboo® и Hip&Hopps® в категория „Бебешки и детски продукти“ в класацията „Моите любими марки“.

С цел да помага на родителите в грижата за техните деца, Kaufland създаде и онлайн информационния портал „Ние сме семейство“. Сред функционалностите на платформата е информационен бюлетин със статии, разработени с подкрепата на Българска педиатрична асоциация и насочени към бъдещи и настоящи родители. Съветите са свързани, както с периода на бременността, така и с отглеждането на дете до 6-годишна възраст. Темите включват хранене и отглеждане на детето, информация за очакваното развитие в различните възрасти в комбинация с подходящи игри, кулинарни рецепти и други.

Всеки, регистрирал се в портала „Ние сме семейство“, получава достъп до бюлетина с експертно съдържание, както и до информация за продукти и специални предложения. Регистрацията е безплатна, а единственото условие към потребителите е да са бъдещи или настоящи родители на дете до 6-годишна възраст.

За Kaufland България: Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. С екип от над 6 000 служители компанията е един от най-големите работодатели в страната.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19