Kaufland България организира благотворително lip sync предизвикателство в партньорство с Българската хранителна банка

гр. София, 19 ноември

Kaufland България организира благотворително lip sync предизвикателство в партньорство с Българската хранителна банка. Събраните средства ще подпомогнат дейността на неправителствената организация, която всеки месец прави възможно годни хранителни продукти с къс срок на годност да стигат до хора в нужда. Инициативата е поредна стъпка в сътрудничеството между неправителствената организация и Kaufland и е част от планираните активности на търговската верига във връзка с предстоящите коледни празници.

Всеки, който желае, може да стане част от предизвикателството с кауза, като следва няколко лесни стъпки. Да снима свое lip sync видео в изпълнение на добре познатата коледна песен „It’s the most wonderful time of the year”, която е и част от коледното видео на Kaufland, което компанията разпространи онлайн. За да участва в инициативата, всеки трябва да публикува своето видео в собствения си канал във Facebook, Instagram или TikTok, като в описанието на публикацията задължително включи и #KauflandKoleda.

В lip sync предизвикателството може да се включи всеки, който желае, независимо дали има певчески талант. За целите на участието песента трябва да се изпълни само и единствено с помощта на движението на устните, без да се издава звук. Повече информация как става това може да бъде намерена тук.  

За всяко публикувано lip sync видео с хаштаг #KauflandKoleda в периода на кампанията търговската верига ще дарява по 10 лв.* на Българската хранителна банка. Неправителствената организация е първата в страната, която събира, складира и раздава дарени хранителни продукти с кратък срок на годност, в съответствие с всички стандарти за безопасност на храните. Чрез мрежа от партньорски организации в цялата страна храната достига до десетки хиляди нуждаещо се българи.

До 2020 г. дейността на Българската хранителна банка е спасила от унищожаване над 2 000 тона храна на стойност над 5,3 милиона лева. В същото време хранително подпомагане е предоставяно на средно 20 000 нуждаещи се българи всяка година.

През ноември Kaufland България дари 4,5 тона свежи плодове и зеленчуци на организацията. Дарението бе първото от планирани регулярни доставки на свежа продукция като част от дългосрочното сътрудничество между неправителствената организация и търговската верига.

Всеки желаещ може да направи и индивидуално дарение в полза на Българската хранителна банка чрез SMS с текст DMS HRANA на кратък номер 17 777.

*Максималната сума, която Kaufland България ще дари, е в размер на 10 000 лв.

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв.

Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

За Българска хранителна банка

Българска хранителна банка работи всеки ден, за да може храната да остава храна и да бъде споделяна. Организацията е член на Глобалната мрежа на хранителните банки / The Global Foodbanking Network ( foodbanking.org ) и Европейската федерация на хранителните банки /  Fédération Européenne des Banques Alimentaires - European Federation of Food Banks (FEBA) ( eurofoodbank.org ). Вижте повече на  www.bgfoodbank.org

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19