Kaufland стана "Най-зелена компания 2020" в България

гр. София, 02 октомври 2020 г.

Kaufland България беше обявена за "Най-зелена компания 2020" на тазгодишната церемония по награждаване в конкурса на b2b Media "Най-зелените компании в България". Отличието беше връчено за целенасочената политика и инвестиции на Kaufland за околната среда. Освен него, Kaufland България получи още шест награди в различните категории на надпреварата.

В последните три години компанията е направила над 16 млн. лв. инвестиции в енергийна ефективност и опазване на околната среда, работи активно за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, подпомага електромобилността и употребата на щадящи околната среда горива в транспорта и доставките, ангажира се в редица партньорски проекти и програми.

"Като един от водещите инвеститори в страната и като социално отговорна компания ние от Kaufland България всеки ден работим за това да допринасяме за хората и природата на България“, каза на церемонията Гергана Димитрова, мениджър "Корпоративни комуникации" в Kaufland България.

В конкурса "Най-зелените компании в България" Kaufland беше отличена и с награди в  следните категории:

"Зелено събитие"

Заради уникалната по рода си REset Plastic* инсталация в рамките на тазгодишното издание на международния форум за иновации Innovation Explorer. Инсталацията представя 360-градусовата глобална стратегия срещу пластмасата и нейните пет основни направления: REduce, REdesign, REcycle, REmove, REsearch.

"Зелена CSR кампания"

Наградата е връчена за целенасочените усилия на Kaufland в борбата срещу пластмасата за еднократна употреба в контекста на политиката за устойчиво развитие на компанията под мотото "Действията носят промяната".

"Иновация от рециклирани материали" и "Зелена технология"

Текстилът заляга в глобалната стратегия на Kaufland срещу пластмасата, като в началото на 2020 г. в България компанията представя лимитирана спорта колекция от рециклирана пластмаса. "Зелената" колекция е изработена от рециклирани пластмасови отпадъци.

"Зелена PR кампания"

Отличието е за фокусираната кампания и PR подходите в комуникацията за лансиране на спортната серия от рециклирани отпадъци.

"Хранителна индустрия, сектор "услуги", търговия"

Отличие за последователната политика на компанията за опазване на околната среда, инвестиции, проекти и инициативи.

За Kaufland

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 година. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.

*За Reset Plastic:

Групата Schwarz е една от най-големите международни компании за модерна търговия. Групата осъзнава своята отговорност към околната среда и предприема конкретни мерки. С REset Plastic Schwarz разработи всеобхватна международна стратегия в пет основни направления, които правят възможно реализирането на визията "По-малко пластмаса – затвoрен на цикъла на рециклиране".

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19