Kaufland стана "Най-зелена компания 2020" в България

Kaufland България беше обявена за "Най-зелена компания 2020" на тазгодишната церемония по награждаване в конкурса на b2b Media "Най-зелените компании в България". Отличието беше връчено за целенасочената политика и инвестиции на Kaufland за околната среда. Освен него, Kaufland България получи още шест награди в различните категории на надпреварата.
В последните три години компанията е направила над 16 млн. лв. инвестиции в енергийна ефективност и опазване на околната среда, работи активно за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, подпомага електромобилността и употребата на щадящи околната среда горива в транспорта и доставките, ангажира се в редица партньорски проекти и програми.
"Като един от водещите инвеститори в страната и като социално отговорна компания ние от Kaufland България всеки ден работим за това да допринасяме за хората и природата на България“, каза на церемонията Гергана Димитрова, мениджър "Корпоративни комуникации" в Kaufland България.
В конкурса "Най-зелените компании в България" Kaufland беше отличена и с награди в следните категории:
"Зелено събитие"
Заради уникалната по рода си REset Plastic* инсталация в рамките на тазгодишното издание на международния форум за иновации Innovation Explorer. Инсталацията представя 360-градусовата глобална стратегия срещу пластмасата и нейните пет основни направления: REduce, REdesign, REcycle, REmove, REsearch.
"Зелена CSR кампания"
Наградата е връчена за целенасочените усилия на Kaufland в борбата срещу пластмасата за еднократна употреба в контекста на политиката за устойчиво развитие на компанията под мотото "Действията носят промяната".
"Иновация от рециклирани материали" и "Зелена технология"
Текстилът заляга в глобалната стратегия на Kaufland срещу пластмасата, като в началото на 2020 г. в България компанията представя лимитирана спорта колекция от рециклирана пластмаса. "Зелената" колекция е изработена от рециклирани пластмасови отпадъци.
"Зелена PR кампания"
Отличието е за фокусираната кампания и PR подходите в комуникацията за лансиране на спортната серия от рециклирани отпадъци.
"Хранителна индустрия, сектор "услуги", търговия"
Отличие за последователната политика на компанията за опазване на околната среда, инвестиции, проекти и инициативи.
За Kaufland
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 година. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.
*За Reset Plastic:
Групата Schwarz е една от най-големите международни компании за модерна търговия. Групата осъзнава своята отговорност към околната среда и предприема конкретни мерки. С REset Plastic Schwarz разработи всеобхватна международна стратегия в пет основни направления, които правят възможно реализирането на визията "По-малко пластмаса – затвoрен на цикъла на рециклиране".