Kaufland България насърчава детското любопитство към животните в новата си образователна кампания "Зооландия"

гр. София, 15 септември 2020 г.

Kaufland България стартира нова потребителска програма за своите клиенти под името "Зооландия". Кампанията е насочена към деца от различни възрасти, като чрез нея търговската верига си поставя за цел да обогати детските знания и любопитство към видовете диви животни, като същевременно популяризира световното биоразнообразие и насърчи опазването на животинските видове, застрашени от изчезване.

В периода от 14 септември до 8 ноември 2020 година клиентите на Kaufland България имат възможност да съберат образователен пъзел с илюстрации на 60 животински видове, обитаващи земното кълбо. За всеки 25 лв. покупки клиентите на търговската верига получават пакетче с две пъзел части и стикер. Чрез пъзел колекционирането децата имат възможност да развиват фината си моторика, наблюдателност и съобразителност, както и да научат кои континенти обитават различните животни. Образователните елементи в програмата се обогатяват от безплатното мобилно приложение с добавена реалност (AR),  благодарение на което всички животни оживяват при сканиране. Пъзелът е специално нарисуван за Kaufland България и се отличава с изключително високо качество. Пъзел частите  и техните опаковки са създадени с мисъл за природата -  те са изработени от хартия, сертифицирана по стандарта FSC*, с което Kaufland за пореден път демонстрира своето отговорно отношение към опазването на околната среда.

В рамките на кампанията "Зооландия" Kaufland България ще предложи и редица допълнителни възможности семействата да се забавляват и да учат заедно. Сред тях е стартов пакет от две настолни игри "Зооландия", подходящи за деца от различни възрасти, както и уеб страница с допълнителни игри. Любопитни факти за всички 60 животни, тяхното местообитание, хранителни навици, начин на живот, както и кои животни са застрашени от изчезване и какви са основните заплахи за тях, са налични в безплатното мобилно приложение.

Наред с опазването на животните и обогатяването на детските познания за животинските видове, чрез комуникационната кампания на „Зооландия“ Kaufland България си поставя още една цел – да насърчи децата към повече движение в тяхното ежедневие. Търговската верига постига това чрез забавно рекламно видео, в което чрез свой собствен танц и слогана „Ти си на ред“ животните предизвикват децата да танцуват. На уебсайта на Kaufland България са налични 4 хореографии на различни животни, придружени от забавни обучителни видеа, така че децата да имат възможност лесно да усвоят движенията в танците. Както хореографиите, така и музиката, са създадени специално за кампанията.

Чрез "Зооландия" Kaufland България за пореден път демонстрира своята основна цел - да бъде верен партньор на българското семейство, като му предлага разнообразни и устойчиви продукти и програми, които улесняват родителите в отглеждането на техните деца. Наред с всички образователни материали на "Зооландия", в периода на кампанията потребителите могат да открият  подходящи за старта на новата учебна година продукти. Сред тях са канцеларски материали, раничка, кутия за храна, бутилки за вода и други. Пълният асортимент на кампанията "Зооландия" е наличен във всички обекти на Kaufland България на територията на страната.

Повече за "Зооландия" можете да намерите на www.kaufland.bg/zoolandia.html

*Стандарт FSC: В асортимента на Kaufland ще откриете огромен избор от собствени марка продукти, сертифициарни спрямо строгите изисквания на Forest Stewardship Councils, сред които салфетки, тоалетна хартия и носни кърпички, както и въглища за скара. При покупката на продукти, сертифицирани от FSC, Вие изисквате устойчиво стопанисване на горите по целия свят.

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 година. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19