Kaufland България представи собствената си марка прясно месо „Шеф Месар“ с гарантирано качество от TÜV Nord България

гр. София, 28 август 2020 г.

Независимият институт за сертификация и на хранителни стоки проверява и контролира всички доставчици на марката и гарантира качеството, доставката и производството

Kaufland България представи собствената си марка прясно месо „Шеф Месар“ с гарантирано качество от TÜV Nord България. Независимият институт за сертификация и на хранителни стоки проверява и контролира всички доставчици на марката и гарантира качественото производство и спазването на всички законови мерки. Всички 18 продукта от асортимента на марката „Шеф Месар“ носят знака „Контролирано качество при производителя“ върху опаковката, което е резултат от успешно преминати многократни и задълбочени, отчасти и необявени проверки и лабораторни изследвания на продукцията от страна на сертифициращия орган.

„Клиентът изисква качество и е свикнал да го открива при нас. И тъй като качеството при нас не е само на думи, се радваме, че продуктите от собствената ни марка „Шеф Месар“ преминаха успешно тестовете и на доказани независими експерти по качеството, каквито са партньорите ни от TÜV Nord България“, коментира Васил Василев, директор „Свежи храни“ в Kaufland България.

„Проверихме качеството на месото с марка „Шеф Месар“ по 4-степенна система. Тя включва изненадващи проверки на място при доставчиците на месо, лабораторни изследвания на взетите проби, внимателен мониторинг на правилното транспортиране на продукцията от доставчика до търговската мрежа и проверка чрез т.нар. „тайни клиенти“, които подбират продукти за тест от независими акредитирани лаборатории“, обясни Стоян Йотов, управител на института за сертификация и на хранителни стоки TÜV Nord България.

Стриктният качествен контрол на „Шеф Месар“ започва още при производителите. Kaufland България работи само с доставчици на месо, които притежават международно признати сертификати за безопасност и качество на храни. Компанията налага и строги вътрешни процедури по контрол на качеството, които изискват допълнителен одит от независима експертна организация по съвкупност от критерии, зададени от търговската верига.

Продуктовата серия на „Шеф Месар“ включва 18 продукта пилешко и телешко месо от изцяло български производители, както и прясно свинско месо от внимателно подбрани доставчици. За всички тях компанията си партнира с утвърдени български производители и доставчици в сектора у нас.

За да стига максимално свежо до потребителя, месото на Kaufland с марка „Шеф месар“ се пакетира по съвременни опаковъчни технологии на място от производителите веднага след разфасоване, когато е най-прясно. Опакова се в защитна атмосфера, съобразена с конкретния продукт, за да могат свежестта, цветът и вкусовите му качества да се съхранят максимално дълго. Специалната опаковка се запечатва херметически, което не позволява да бъде нарушена и предпазва продукта както от слепване или изсъхване, така и от външно замърсяване по пътя от производителя до клиента.

Повече за новата собствена марка прясно качествено месо „Шеф Месар“ можете да намерите тук.


Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 60 хипермаркета на територията на 34 града в страната. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19