Kaufland България реализира продажби на близо 750 хиляди продукта „Брей!“ само за месец

гр. София, 21 юли 2020 г.
Изображение на продукти Брей!

Продуктите от собствената марка на компанията, които бележат най-голям потребителски интерес, са киселото мляко, лютеницата, домашните сладка и точените кори

Kaufland България реализира продажби на близо 750 хиляди продукта „Брей!“ само месец след официалното представяне на марката на пазара. Най-голям потребителски интерес отбелязват киселото мляко от серията с общо 260 000 продадени кофички, които се равняват на 104 тона, различните видове лютеница с общо 76 000 продадени бройки, следвани от домашните сладка с общо 56 000 бурканчета или 14 тона и точените кори „Брей!“ с продадени 45 000 бройки. 

Засилен интерес от страна на клиентите отчитат и колбасите, и пресните месни продукти от линията, които общо достигат над 100 000 продадени бройки. Сред тях са Горнооряховския суджук със защитено географско указание, направен по традиционна рецепта, филе „Елена“ и панагюрската луканка с традиционно специфичен характер, както и пресните месни продукти със стандарт Стара Планина. Всички месни продукти от марката са произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив.

Високо потребителско търсене има още към традиционните за българската трапеза сирене и кашкавал от марката, както и селския хляб с българско брашно, бозата с българска пшеница, яйцата от свободни кокошки и българския мед „Брей!“.

„Трябва да призная, че потребителският интерес към „Брей!“ надминава прогнозите ни. За редица от продуктите търсенето е сравнимо, а на места и надхвърля, това на марки, които са вече добре наложени на пазара. Това означава, че клиентите ни се доверяват и оценяват високото качество на продуктите „Брей“. Това ни стимулира да продължим да работим и да развиваме линията“, коментира Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България.

Освен интереса на потребителите, „Брей!“ привлече и  вниманието на журито на конкурса „Компания на годината“, което отличи новата линия продукти на търговската верига с награда в категорията „Налагане на търговска марка“ само месец след представянето й на пазара.

Kaufland България разработва първата си национална собствена линия продукти „Брей!“ заедно с 20 български производителя от 15 региона у нас.  Марката стартира с 61 продукта, а до края на годината компанията планира да увеличи двойно асортимента на „Брей!“, като запази доброто съотношение между високото качество и конкурентната цена. 


Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 60 хипермаркета на територията на 34 града в страната. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19