Kaufland България изготви специално приложение за регионални продукти към своята седмична хартиена клиентска брошура

София, 27.05.2020 г.

Kaufland България изготви специално приложение за регионални продукти към своята седмична хартиена клиентска брошура. Приложението предлага специални цени за регионалните продукти и ги представя със снимки и подробна информация.

Тази седмица на фокус са продукти на производители от и в близост до София и Пловдив. Затова там клиентската брошура, валидна до 31 май включително, беше разпространена  с приложения за продукти от съответните региони. Сред предложенията за София са млечни и месни продукти, хляб, брашно и минерална вода. Изборът от регионални продукти в Пловдив е разширен също с предложения за вино и зеленчуци от местни производители.  

Специалното регионално приложение към клиентската брошура е поредната стъпка на компанията за подкрепа на родните производители. Kaufland България си партнира с български производители и доставчици от 26 региона на страната и така предлага местна продукция на родни ферми и мандри от почти всеки регион у нас. С най-голям брой производители компанията работи в регионите на Пловдив, София, Хасково, Велико Търново, Пазарджик, Ловеч и Сливен.

За лесна ориентация на потребителя Kaufland България постави кафяво сърце с текст „От нашия регион“ върху ценовия етикет на всеки регионален български продукт, включен в асортимента. Това е допълнение на дългогодишната практика на веригата да обозначава всеки артикул с роден произход и със сърце в цветовете на трибагреника. Регионални продукти клиентите на компанията могат да открият и на специализираните фермерски щандове, които Kaufland развива в партньорство с малки и средни български производители и семейни мандри и ферми

Kaufland България работи устойчиво, за да увеличава дела на родната продукция в ключови за българския потребител хранителни категории. За млечните продукти в своя асортимент, например, компанията работи с производители от 19 български региона, като към момента 65% процента от млечните продукти в хипермаркетите на веригата са българско производство.

За българските колбаси, които предлага, търговската верига разчита на местни производители от 12 региона в страната. Производители от 9 региона снабдяват търговската верига с прясно българско месо, като делът на родната продукция при месото и месните продукти, които веригата предлага, към момента е 72%.

За да предоставя свежи и качествени плодове, Kaufland България си партнира с производители от 10 региона и у нас. 12 пък са регионите, в които се произвеждат зеленчуците, които компанията предлага. Веригата вече обособява специално място на територията на хипермаркетите си, където се предлага продукция на регионални зеленчукопроизводители.

За прясна риба и рибни продукти Kaufland България разчита на производители от 8 региона у нас. Сред другите продукти, за които компанията разчита на регионални производители, са яйцата от шест български региона.

За Kaufland

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19