Kaufland България бе отличена с медал за най-високо качество на продукти за домашни любимци

София, 14 май 2020 г.

Kaufland България получи международно признание под формата на златен медал, който отразява високото качество на продуктите за домашни любимци в асортимента на търговската верига. Медалът връчва независимата международна сертифицирана асоциация ICERTIAS, която базира отличието на анализ и пазарно проучване в съответствие с препоръките на международната търговска камара и ESOMAR*.

Медалът за най-високо качество се отнася за целия асортимент в категория „Домашни любимци“, който включва храни, нехранителни изделия и аксесоари. Продуктите за домашни любимци, които Kaufland предлага, са посочени като пример за „абсолютно най-високо качество в България“ от 1200 човека, взели участие в представително и независимо онлайн проучване Qudal – Quality Medal за 2020/2021 година, организирано от ICERTIAS. В резултат организацията отличи Kaufland България със златен медал за качество с пет звезди, които се присъждат само на продукти и услуги, заели челната позиция в съответната категория на проведенoто проучване.

Най-голям брой респонденти в него изразяват лично мнение, че продуктите за домашни любимци, които Kaufland България предлага, са с абсолютно най-високото качество у нас.

Основен приоритет на Kaufland България е да формира устойчиво своя асортимент и да предлага на клиентите си разнообразие от продукти на отлични цени, които имат един фокус – грижа за цялото семейство, в това число и грижа за домашните любимци. Търговската верига предлага богат асортимент от близо 400 продукта за домашни любимци, сред които храни и аксесоари.

Близо 100 продукта за домашни любимци от портфолиото на Kaufland България се предлагат под брандовете K-Classic и K-favorites – две от най-обичаните от клиентите в България собствени марки на търговската верига. Потребителите могат да открият разнообразие от храни за котки и кучета от двата бранда като пастети, хапки, стикове и суха храна. Марките предлагат продукти с изключително високо качество, без добавена захар и без консерванти, с високо съдържание на месо или риба.

*ESOMAR е международна асоциация, обединяваща водещи агенции, организации и професионалисти в сферата на пазарните проучвания и запитвания.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София
Мерки във връзка с разпространението на COVID-19

Kaufland България носи отговорност за здравето на своите служители и техните семейства.

Във връзка с разпространението на COVID-19 предприемаме превантивни мерки за сигурността и здравето на нашия екип и клиентите ни. Запознайте се с тях.

Мерки във връзка с разпространението на COVID-19