Официален коментар на Kaufland България във връзка с подаден сигнал за несъответствие на цени в обект на веригата

София, 30 декември 2019 г.

Във връзка с подаден сигнал за несъответствие на цените, генерирани на везна и каса в хипермаркета ни в квартал Малинова долина, искаме да Ви уведомим, че е извършена незабавна вътрешна проверка, която категорично показа, че цените, генерирани на каса за съответните продукти, са актуалните цени и те напълно съвпадат с цените от етикетите на свежа витрина. Несъответствието в цената на етикетите, генерирани от една от везните, е в резултат на временна техническа неизправност, която вече е отстранена. Уверяваме Ви, че към момента всички везни в обекта ни работят в пълна изправност.

Не правим компромис с коректното отношение и лоялността към потребителите, а доверието на клиентите е от първостепенно значение за нас.
Винаги сме на разположение за Вашата обратна връзка, мнения и препоръки - на място на Информация в нашите хипермаркети, чрез интернет страницата: https://www.kaufland.bg/uslugi/kontakt.html, чрез лично съобщение в профила ни във Facebook или на националния безплатен клиентски телефон 0800 12 220 (от понеделник до събота).

Контакт

Анна Кастрева
ул. Скопие № 1А
1233 София