Kaufland представя нова собствена марка спортни дрехи и аксесоари

София, 02 януари 2019 г.

Kaufland обогатява разнообразието си от собствени текстилни марки с Newletics® – новата спортна линия на компанията, изработена от органичен памук, без замърсители, с мисъл и грижа за всички спортуващи – от начинаещия до професионалиста. Като компания с отговорно и последователно отношение към обществото за Kaufland здравословният начин на живот е основен приоритет. Newletics® е поредната стъпка, която търговската верига прави, за да го стимулира, вдъхнови и направи още по-достъпен за своите клиенти, екип и цялото общество.

В рамките на годината веригата ще представя богат избор от сезонни спортни облекла и аксесоари под марката Newletics® в разнообразие от размери, с фокус върху различни видове спорт – фитнес, йога, бягане, трекинг и други. Клиентите ще могат да избират между дамски и мъжки спортни топове и бюстиета, блузи, клинове, панталони и обувки. Марката предлага и различни спортни аксесоари като тренажор, ръкохватки за лицеви опори, тежести за фитнес, постелки за гимнаситка, гири, апарат за мерене на пулс, протектори за лакат и коляно, фитнес гривни и електронен кантар.  

Newletics® вдъхновява клиентите да открият спортното си „Аз“ и им дава възможността да изберат спорта, който е подходящ за тях, с правилната екипировка и аксесоари. Всички продукти от марката са създадени с внимание и отговорност към високото качество на материите с цел максимален комфорт и увереност. За изработката им са използвани влакна от био памук, сертифициран по глобалния органичен текстилен стандарт GOTS*, който гарантира устойчиво производство на текстил – от добива на биологично произведени естествени суровини, през екологично и социално отговорно производство, до прозрачното обозначаване.

Всички продукти са сертифицирани и по глобалния стандарт TÜV, който гарантира тяхното качество. Произведени са при щадящи околната среда условия и са тествани в независими лаборатории и институти.

Спортната марка Newletics® е допълнение към широкия спектър от собствени текстилни марки, които Kaufland вече предлага в своята мрежа. През 2018 г. компанията представи серии от облекла за деца Kuniboo® и Hip&Hopps® – от най-малките до тийнейджърска възраст.  

По този начин компанията продължава да обогатява своето портфолио от собствени марки, създадени с грижа и мисъл за цялото семейство.

*Стандарт GOTS: Глобалният органичен текстилен стандарт включва световно признати директиви, които гарантират устойчиво производство на текстил – от добива на биологично произведени естествени суровини, през екологично и социално отговорно производство, до прозрачното обозначаване.

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.
 

Галерия със снимки за сваляне

Newletics-Kaufland.zip (0.3 MB)

Контакт

Анна Кастрева
ул. Скопие № 1А
1233 София