Kaufland България ще дари 6 500 лева в подкрепа на майките на деца с увреждания

София, 20 декември 2018 г.
Изображение на коледни печива, предлагани на благотворителния Коледен базар.


Компанията удвои събраните от служители средства на благотворителен коледен базар за каузата на фондация „Майко Мила“ и проекта „Оле Мале“

Служители на Kaufland България събраха средства за каузата на фондация „Майко Мила“ с проекта „Оле Мале“ по време на вътрешен Благотворителен коледен базар на талантите. След като сумата беше удвоена от компанията, Kaufland ще дари 6 500 лева на фондацията в подкрепа на майките на деца с увреждания.

По време на базара над 50 служители от компанията доказаха своите кулинарни  умения и творчески способности. Част от тях бяха приготвили домашни баници, щрудели, питки, мъфини, сладкиши, торти, бонбони, солени и сладки бисквити, коледни курабийки. Други бяха изработили за базара бижута, коледни картички и играчки, сувенири, късмети. Подготвихме всичко с много любов и желание да помогнем на майките с деца с увреждания, каза Юлиана Дешева от Kaufland, която беше сред доброволците на базара. Събраните средства бяха удвоени от компанията и ще бъдат дарени на „Оле Мале“ - социално-предприемачески проект, създаден от Елисавета Белобрадова и Красимира Хаджииванова в подкрепа на майки на деца с увреждания в България.

"Благодарим от сърце за жеста и усилията на служителите на Кауфланд. Освен че приемаме тази тяхна инициатива като стопроцентова емоционална подкрепа за проекта ни, гледаме на дарението им и като невероятна възможност да инвестираме в разрастването и в устойчивостта на фондация "Майко Мила", каза Красимира Хаджииванова. „За нас е изключително важен процесът в следващите години по превръщането ни във финансово устойчиво предприятие, което непрекъснато да предлага работа на майките на деца с увреждания, така че те винаги да могат да разчитат на нас. Затова средствата, дарени от служителите на Кауфланд, ще бъдат вложени в това - в нашата икономическа и социална устойчивост. Благодарим ви, че ни давате тази възможност! Весела Коледа!", добави Елисавета Белобрадова.

С „Оле Мале“ Красимира и Елисавета дават възможност на майките да бъдат финансово независими и да се грижат за себе си и децата си, продавайки свои творения, изработени ръчно - коледни играчки, украшения, бижута, плетива, и други. Целта на проекта е да достигне до колкото се може повече жени (тъй като в огромен процент от случаите именно жените са тези, които напускат работа след раждането на дете с увреждане, за да се грижат за него), включително и в по-труднодостъпни и отдалечени региони на България, които да се включат със свои продукти в инициативата. „Оле Мале“ беше отличен и като победител в Промяната - най-голямото социално-предприемаческа инициатива в България, организирано от Нова Броудкастинг Груп в партньорство с Фондация Reach for Change.

Социалната отговорност е неразделна част от корпоративната политика на Kaufland, която има за мисия да подобрява качеството на живот в България. Компанията непрекъснато доказва, че не е безразлична към проблемите на обществото. С убедеността, че те могат да бъдат решавани само с действия, Kaufland подкрепя редица инициативи, сред които „Българската Коледа“ под патронажа на президента на Република България, Купи и сподели“ и Социална кухня на Омбудсмана на Република България, „Топъл обяд“ на БЧК“, „Избери, купи, дари“ на Holiday Heroes.

 

Наред с това компанията включва в асортимента си продукти с кауза: през 2018-а Kaufland предложи първият такъв - музикалния диск "Маргаритка и Приказки без край", като част от приходите от него бяха дарени за изграждането на иновативни детски музикални съоръжения за игра в болнични заведения в страната, а в момента в магазините на веригата могат да бъдат купени книжките от поредицата "Приключенията на Анди и Ая", които се продават в подкрепа на обучението на глухи и слабочуващи деца.

 

През тази година Kaufland дари още 282 726 лева на фондация „Димитър Бербатов“ в подкрепа на българските талантливи деца.

 

За Kaufland

Kaufland e търговска компания, оперираща на интернационално ниво с повече от 1 270 обекта и екип от 140 000 човека в седем държави в Европа.

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна и екип от над 6000 служители. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.

Галерия със снимки за сваляне

Kaufland-Коледен-базар.zip (1.4 MB)

Контакт

Анна Кастрева
ул. Скопие № 1А
1233 София