Клиентите на Kaufland набират средства за DMS кампании за лечение

гр. София, 19 април 2024 г.
Клиентите на Kaufland набират средства за DMS кампании за лечение
  • Великденското издание на дарителска кампания „ДАРИ“ в Kaufland ще продължи до 19 май
  • Инициативата се провежда за четвърта година, в помощ на утвърдената платформа DMS

Стартира великденското издание на съвместната инициатива на Kaufland и дарителската платформа DMS - „ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“. До 19 май всеки клиент на веригата, който желае да дари средства за лечение на нуждаещи се, може да го направи в кутии, които са поставени на ключови места във всички 65 хипермаркета на ритейлъра в страната. Събраната сума ще бъде разпределена между всички кампании за лечение, които са активни в платформата DMS. 

Инициативата с дарителски кутии в обектите на Kaufland се провежда за седми път и се радва на огромен интерес от клиентите на веригата. От 2021 год. досега  са събрани над 180 хил. лв., като кампанията се провежда традиционно два пъти в годината – преди Великден и Коледа. До момента са подкрепени общо 150 кампании за лечение. 

Партньор в организирането на кампанията е утвърдената дарителска платформа DMS, която гарантира прозрачен процес на разпределяне на дарените средства. Нейното управление се осъществява от Български дарителски форум и фондация „BCause – в помощ на благотворителността“.

„Дарителството е част от политиката, която Kaufland България развива с множество социални инициативи под слогана „Действията носят промяната“. Огромната сума, която успяхме да съберем досега, е доказателство, че хората са съпричастни към страданието на другите и виждат в лицето на Kaufland доверен партньор, чрез който могат да помагат. Именно многобройните запитвания на клиентите са в основата за създаването на тази благородна  инициатива, в която два пъти в годината поставяме дарителски кутии в магазините ни в цялата страна и даваме възможност както на клиентите ни да отворят сърцата си, така и помощ на тези, които се нуждаят от подкрепа“, каза Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност“ в Kaufland България. 

За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата. 

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София