Kaufland България получи четири отличия на Leaders of Influence Awards 2023

гр. София, 20 декември 2023 г.
Kaufland България получи четири отличия на  Leaders of Influence Awards 2023

Наградите са свързани с лидерските политики на ритейлъра, насочени към устойчивото инвестиране и развитие, улесняването на клиентите и грижата за екипа

Kaufland България затвърди лидерската си позиция като отговорен корпоративен гражданин, иноватор, инвеститор и работодател в страната с четирите си отличия на Leaders of Influence Awards 2023. Наградите се организират за първа година от b2b Media и имат за цел да покажат най-добрите примери за компании и личности и тяхното положително влияние и въздействие върху обществения и корпоративния живот.

Kaufland България спечели I-во място в категорията Leading by Example. Отличието се присъжда за цялостния принос на компанията в посока устойчиво развитие. Като отговорна компания ритейлърът развива своята дейност всеобхватно и с внимание не само към създаването на икономическа добавена стойност, но и с мисъл за въздействията си върху обществото. Веригата успешно развива своята политика за устойчиво развитие „Действията носят промяната“, като всяка година подкрепя и реализира различни проекти и инициативи, с които затвърждава позицията си на компания, полагаща грижа както за хората, така и за околната среда. 

Иновативната концепция на Kaufland – One Stop Shopping получи най-високото отличие и в категорията Leading by Innovation. Чрез нея компанията се стреми да добавя стойност към пазаруването на клиентите си, като им предоставя максимално разнообразие от продукти и услуги в съществуващите обекти и на техните паркинги. Всичко това се случва след обстоен анализ на района около всеки хипермаркет и индивидуален подход при подбора на най-подходящия микс от услуги и продукти.

Kaufland е сред наградените компании и в категорията Leading Organization, където зае престижното второ място. То е в резултат от дългогодишното лидерство на компанията по отношение на управлението на човешкия капитал, налагането на иновации, качество и асортимент, опазване на околната среда и действията в полза на обществото. Стратегическият подход на Kaufland, изпълнен последователно и с мисъл за всички заинтересовани страни – служители, клиенти, доставчици, партньори и обществото като цяло, получи бронзово отличие в категорията Strategy, Leadership and Success.

„За нас е чест, че целенасочените ни действия за устойчиво развитие, улесняването на клиентите и грижата за екипа са високо оценени от авторитетното жури на конкурса. В Kaufland вярваме, че действията носят промяната, затова ще продължим да подобряваме живота на колегите ни и обществото, като същевременно се грижим за околната среда“, каза Кремена Георгиева, мениджър Корпоративни комуникации и социална отговорност в Kaufland България, по време на церемонията.

Като лидер на ритейл пазара у нас, Kaufland осъзнава отговорността си да води с пример и да задава тенденции, които да развиват целия сектор напред. Към момента веригата разполага с 65 хипермаркета в 35 града и един от най-големите логистични центрове на Балканите. Компанията е един и от най-големите работодатели с екип от близо 7 000 души, разпределени в трите ѝ структури – Централен офис, Централен склад и филиална мрежа. 

От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции за периода от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи, до намаляването на пластмасата. Благодарение на всеобхватните си дейности Kaufland успява да създаде добавена стойност за над 1,63 млрд. лв. в икономиката, което представлява 1,3% от брутната добавена стойност на страната за 2022 г.

За Kaufland България:
Kaufland България е лидер в сектора на търговията у нас с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7 000 служители. Пет поредни години компанията е сертифицирана като Top Employer от международния независим институт Top Employers Institute. От началото на 2022 г. до момента утвърждаването на работодателската марка на Kaufland България беше засвидетелствано и от повече от 50 отличия в най-оспорваните категории на значими конкурси като Employer Branding Awards на b2b Media, Career Show Awards, My Love Marks, Business Lady, Employer of choice и други. За втори пореден път компанията заслужи и престижното първо място като „Най-добър работодател“ според класацията на Career Show Index 2023, както и Любим международен работодател от единствената в България изцяло потребителска класация My Love Marks.

Контакт

Отдел Корпоративни комуникации
ул. Скопие № 1А
1233 София